/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    -2
    Bu kadar cinselliğe ve şiddete düşkünsünüz
    ···
  1. 2.
    +9
    Kızlarda düşkün ancak erkekler kadar belli etmiyor
    ···
    1. 1.
      -1
      -da ayrı lan delirtmeyin adamı
      ···
    2. 2.
      +1
      Özür dilerim
      ···
  2. 3.
    -6
    Beynimiz yok çünkü
    ···
    1. 1.
      +1
      seviye düşürme bin
      ···
  3. 4.
    +8
    sus ve yalamaya devam et.
    ···
    1. 1.
      +1
      Bu kadar cinselliğe ve şiddete düş aguuugg aguk öğğk aukk agggguuğ
      ···
  4. 5.
    0
    Şiddete cinsellik dışında karşıyım.
    ···
  5. 6.
    +2
    Sert skilmek istiyonuz o yüzden
    ···
  6. 7.
    -1
    Şiddete düşkün olan kim
    gelsin şöyle bişe konuşcaz
    ···
  7. 8.
    +12 -1
    Şahsen benim pipim kalkınca utanıyorum indirmeye çalışıyorum ama kızlar zütlerini başlarını büyütmek ortaya çıkarmak için elinden geleni ardına koymuyor , sonra niye erkekler bakıyor . amcik kafalı sen zaten milletin ilgisini çekmek için yapıyorsun bak yine sinirlendim
    ···
  8. 9.
    +2
    Evliyim ikisini birleştirince fantezi oluyor
    ···
    1. 1.
      0
      Ya dıbına koyduğum sen nasıl evlisin
      Her yerde saçma sapan entrylerini görüyorum
      Karın görse ızdırabını giber aptal evladı
      ···
      1. 1.
        -1
        Sen ne kadar gereksiz bir huur çocuğusun seni gibime vururum
        ···
  9. 10.
    +1
    Doğamızda var
    ···
  10. 11.
    0
    Bu yönlerini bende sevmiyorum
    ···
  11. 12.
    -1
    Cinselliğe ve şiddete düşkün degilim
    Şiddetli cinselliğe düşkünüm
    ···
  12. 13.
    0
    Erkekler şiddet güdüsünü kavga ederek tatmin eder kadınlar ise erkekleri kavga ettirerek .
    Gene fenayım heee nası uydurdum özlü sözü
    ···
    1. 1.
      0
      Olmadı güzel kardeşim
      ···
  13. 14.
    0
    Hormonlar
    ···
  14. 15.
    0
    Incide takilip cinsellik gormemeyi mi bekliyorsun?
    ···
  15. 16.
    -2
    Erkek cikste avantajlıdır(zevk acisindan) bu arada yaradılıșa bağlı olarak bizdeki cinsel dürtü sizden 10 kat fazladır. Yaradılıș kısaca.
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      Evet gene cahillik dolu bir entry
      Beyler lütfen biri şuna cevap versin, benim gücüm kalmadı
      ···
    2. 2.
      -1
      zavallı amk. hatunlar senden kaç kat daha fazla zevk alıyor haberin yok. of cidden benim de gücüm yok, allah cezanı versin sünepe liseli seni.
      ···
    3. 3.
      0
      oo cikste bilgi olunca ilber ortaylı moduna giren girene :Dd tek bilgi sahibi olduğunuz konu burası olduğu için imlaya dikkat edilmiş ve vurucu ifadeler kullanılmış, sizde haklısınız zütünüz de arşa eriyor mu bari. Ancak yaptığım araştırmalara göre dediğiniz şeyin sadece bir abazan geyiği olduğu kanısına vardım. yannanımı yiyiniz. iyi günler...
      ···
    4. diğerleri 1
  16. 17.
    0

    BiLMAM

    ···
  17. 18.
    0
    Sizin yuzunuzden vermiyosunuz verene kadar kuruyoruz amk
    ···
  18. 19.
    0
    Ben değilim
    ···
  19. 20.
    +1
    Kes mutfak robotu
    ···