/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +11
    - Güvenme
    - Masumluğuna aldanma,
    - 3. Kişilere asla izin verme(kanka, dost, sürekli takıldığı kuzen v.s bilmemne),
    - Bağlanma
    - istediği tepkileri verme
    - Kalbini kır (o zaman el üstünde tutulursun)
    - Daha öncekilerden farklı olduğunu düşünme (sonu aynı bitecek)
    - Derdini anlatma (!)

    • kısacası artık hissiz birisine dönüştüm, metroda, otobüste okulda herhangi bir yerde çekici bulduğum kızlardan içten içe nefret ediyorum, çünkü her kriterlerime uyan ve çekici bulduğum
    için hayatıma aldığım kişilerin işin sonunda beni hüsrana uğrattığını biliyorum, hayat beni gitgide maskülizme itiyor, hatta itti de. Hayatım boyunca içimde hep bir sevgi, sarılma, kan bağı olmadan sevilme arzusu ve onlarca boşluk kalacak. Böyle yaşamaya alışacağım, ee.. herşey olacak diye bişey yok*
    ···
  1. 2.
    +1
    huur peşinde koşarsan
    ···
    1. 1.
      +1
      Yioo, hepsi aynı tak, huursundan namuslusuna
      ···
      1. 1.
        0
        Yooo iyisi de var
        ···
      2. 2.
        0
        iyi sanıp da birlikte olduğun sonradan kaşarlaşan insanları görünce artık iyileri görünce de içten içe huur yaftasi vuruyorsun, köreliyosun yani bruh
        ···
  2. 3.
    +1
    sapla geç kafa yorduğuna değmez.
    ···
    1. 1.
      +1
      Onlar kim ki içlerine girip o zevki yaşaticam huurlara, gibtirsin gitsinler. Erkek giberim 💙
      ···
      1. 1.
        0
        Benim profil resmimi niye kullandin len mq
        ···
      2. 2.
        0
        Hoşuma gitti bebeeem
        ···
  3. 4.
    +1

    Son 4 yılda kızların bana tek kattıkları amcıklarının olması ve memeleri bunlar önemli güzel ufak detaylar, onun dışında hepsinin anasını gibeyim teşekkürler

    ···
    1. 1.
      +1
      gibine sağlık, ruhuna bişey olmasın, böyle diri ve zımba gibi kal 💙
      ···
    2. 2.
      +1
      sağol canım cümlemizi inşallah ❤️
      ···
  4. 5.
    +1
    Başlığını okurken aynaya bakıyormuş gibi hissettim. Artık hiç bir şey eskisi gibi olamaz, değiştik biz
    ···
    1. 1.
      +1
      Olmasın da zaten
      ···
  5. 6.
    0
    Gardaş yanlış anlama tipin nasıl, davranışların nasıl da böyle oluyor ki hep. Herkes bunları yaşamıyor sonuçta senden kaynaklanan bir şeyler var demek ki gardaş yanlış anlama la 🌹
    ···
    1. 1.
      +1
      Ovunmeyi sevmiyorum, hele ki inci sözlükte. Sordum söyleyeyim; 1.91 boyunda, 95 kilo(vücut geliştirmeciyim), ses tonu desen var(sözlüğe vocaro atıyorum arada), yüzüm kız yüzü kadar kusursuz ve güzel. Benim tek sıkıntım ruhum, severken paranoyak oluyorum, başkasından etkilenmesinden vs herşeyden kıllanıyorum
      ···
    2. 2.
      +2
      Kıral bu işlerin tipi, boyu, posu yok amk. Kızlar sıkıldığı zaman ya da kendince daha iyisini bulduğu zaman best model de olsan aynı şeyi yapıyor. Neye göre sıkıldıklarını tam bilmesem de bu arkadaş karaktersiz kızlara denk gelmiş. 8-9 yıllık sevgili olan arkadaşlarım var, onlar da kız amk... işte anla sen..
      ···
  6. 7.
    +1
    Amk çok güzel bir liste yapmış şuku
    ···
  7. 8.
    0
    Maddelere bu kadar değer verilir insana verilmez
    ···
  8. 9.
    +1
    Gıral birisi ilgilense bile kendine yakıştıramıyorsun, bir de bu var. Kendimizi sevilmeye değer biri olarak görmüyoruz. Sen ilgi duymasan da sana ilgi duyanları düşün kankam. Yalnızlığa alışmak en taktan hastalık olabilir.
    ···