5
  1. 1.
    0
    arkadaşlar, staj yapıp para alan var mı hiç yada boyle bir şey söz konusu mu? ona göre ya staj yapıcam ya yapmıycam.

    ccc naylon dosya ccc
    ···
  1. 2.
    0
    ne stajı
    ayrıca sen şu lafı duymadın heralde; eşeğin yoksa stajyerinde mi yok
    ···
  2. 3.
    0
    yasal olarak vermek zorunda. tanınan bi şirketse kesin verir. yoksa özel hastaneydi, gibindirik reklam şirketiydi filan vermez.
    ···
  3. 4.
    0
    cık
    ···
  4. 5.
    0
    stajda para alman için baban vasıtasıyla o iş yerine girmen gerek... kendi çabalarınla çok zor...
    ···
  5. 6.
    +1
    @1 dahi anlamında olmayan de'yi bitişik yaz bin.
    ···
  6. 7.
    0
    türktelekom da staj yapıcam buyuk ihtimal, asgari ücretin 3 de 1'i falan bi şeyler saçmalanıyordu ama emin değilim. sizlere sorayım dedim.
    ···
  7. 8.
    0
    benim öğrencilik dönemlerimde para+sigorta ivir zivirim yapilmisti. kurumsal bi sirket olmasi lazim. yokssa yarragimi alirsin. ayrica da kütür kütür giberler
    ···
  8. 9.
    +2
    gemiye çık, 1000$ alıyorsun
    ···
  9. 10.
    0
    denizcilik öğrencileri hariç, stajdan para alan zat tanımadım
    ···
  10. 11.
    0
    cık lan alamıyosun *
    ···
  11. 12.
    0
    lise stajı asgari ücretin 1/3 ü, yükseköğrenim zorunlu stajı asgari ücretin 1/2 si ile ücretlendirilmek zorundadır.
    ···
  12. 13.
    0
    @5 biraz öyle oluyor, emekli olduğu bölüme sokuyor staj icin.
    @6 taktığın şeye bak be kuzen.
    @12 zorunlu staj benimki ama birine* sordum, turk telekom da öğrenciler falan stajdan ücret almıyormuş okul yolladığı için hede hödö, neyse ya zaten ayakci niyetine çalıştırcaklar, bi de para alamıyormuşuz. o zaman doldurayım yalandan vereyim.
    ···
  13. 14.
    0
    teşekkürler.
    ···
  14. 15.
    0
    @9 denizci misin lan inci?
    ···
  15. 16.
    0
    italyada 300-500€veriyorlar 6 ay staj yapiyosun ama bizdeki gibi naylon staj olmuyor.

    bildigin gercek calisma oluyor, fotokopi cekmiyosun.
    ···
  16. 17.
    0
    tanınan tanınmaman şirket olmakla alakalı deil amk

    mesela finansbank asgari ücret veriyor stajyerine
    huur cocugu garanti bi gib vermiyor
    ···
  17. 18.
    0
    sabancının fabrikasında staj yaptım onlar bile zırnık koklatmadı amk. bir tek gidiş-geliş servis.
    ···
  18. 19.
    0
    ben 2 tane yaptim, yemek verdiklerine sukrediyom amk
    ···
  19. 20.
    0
    @ 19 dogru lan bir de öğle yemeği vardı amk.
    ···