/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 1.
    +57 -122
    ulan yemin ederim akpye oy atıp da soyu türk olan adam sayısı bir elin parmaklarını geçmez şu ülkede. akpye oy atan kim varsa soyuna bakın ya rumdur, ya gürcü, ya laz, ya ermeni, ya kürt, ya bilumum anadolu yerlisidir.

    zamanında sırtını kırbaçlayıp zorla türkleştirdiğimiz adamlar bugün demokrasiyle birlikte yönetimi ele almış bizi yönetiyor hiç kimse de bunun hakkında konuşmuyor dıbına koyayım. bunların dedelerini dövüp zorla müslüman yaptık, şimdi kraldan çok kralcı olmuşlar şeriat falan istiyolar.

    bunları erevana, suriyeye, balkanlara sürmeyip de benimle aynı seviyeye getiren türkleştiren dedelerimin de dıbına koyayım.
    ···
  1. 2.
    +13 -2
    Kesin yaşanmıştır
    ···
    1. 1.
      0
      @1 kilictaroglu da ermeni oç
      ···
    2. 2.
      +2 -1
      ulan avel herif ben bu başlığı açtıktan 10 saniye sonra cevap yazmışsın. 10 saniyede ne okudun ne idrak ettin ne yazdın da bunu paylaşıyosun
      ···
    3. 3.
      +1 -1
      Soyunu iyi araştır kesin ya tarlanda ya tohumunda bir bozukluk vardır. Önce Müslümanım sonra Türküm ve AKP ye oy veriyorum.

      AYRICA CANINIZ CEHENNEME!
      ···
    4. diğerleri 1
  2. 3.
    +13 -6
    Kendisi egeli galiba en çok rum yannanı yiyenlerden
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      ülkenin başkan bile gürcü amk ne alakası yok

      edit: niye editledin lan huur çocuğu fars dölü
      ···
      1. 1.
        +1 -1
        iç anadolu kentleri kültürel ve genetik anlamda en az dejenerasyona maruz kalmış kentlerdir ve akpninde kalesi bu kentlerdir.
        ···
      2. 2.
        +2 -4
        iç anadoludan tut karadenize kadar olan biraz altı da akdenizlerin sınır kısımları full rum ermeni fars arap anasını satıyım kim en az dejenere olmuş iç anadolulu diyosa ağır yalan söylüyodur. en az dejenere olanlar doğu anadoluda çünkü kürtten zazadan bide kuzey taraflarında ermeniden başka yaşayan yoktu ve ayrıca bunlar da birbirlerini sevmezlerdi kız alıp verme az oldu. ona rağmen oranın türkleşenleri bile bugün akpyi ayakta tutanlardan.
        ···
      3. 3.
        +2 -3
        iç anadoluda Türk yoksa Türkiyede Türk yoktur.
        ···
      4. diğerleri 1
    2. 2.
      +3
      iki cahil laf dalaşına girerse
      ···
      1. 1.
        -1
        Sen pontuslardandın galiba
        ···
    3. 3.
      0
      Çomarrre
      ···
    4. 4.
      0
      Kronik solcu ve liseli çakma türkçü tartışırsa...
      ···
      1. 1.
        -1
        Ssnde eklende 2 liseli çakma türkçü ile tartışmış olayım.
        ···
    5. 5.
      0
      Bana bak neandartel kılıklı kürt. Türkiye nin en fazla asya genine sahip bölgesi güney batı bölgesidir iç Anadolu değil. Salak saçma mantık kurma senin mantığını giber zütüne sokarım.
      ···
      1. 1.
        0
        Ahahahahahahahahahahahahahaha
        Kendinizi böyle mi avutuyorsunuz. Rum binine bak hele. Ülkenin genetik yapısı sizin yüzünüzden Yunanistan'a yakınlık gösteriyor be
        ···
      2. 2.
        0
        Ulan ben Doğu Karadenizliyim döl israfı. Anadolu nun geri kalanı ile Doğu Karadenizin ne tür bir bağı olabilir amcık
        ···
      3. diğerleri 0
    6. diğerleri 3
  3. 4.
    +4 -4
    Safkan Türküm haklı.
    ···
    1. 1.
      0
      Koskoca iç anadolu kürt falan herhalde arkadaş türkü sadece bembeyaz bi şey sanıyo
      ···
  4. 5.
    +20 -4
    Senin tespitini gibiyim amk ergeni.
    ···
  5. 6.
    +9 -15
    bu adama haksız diyen anadolu yerlisidir. bunu senelerdir düşünüyodum ama ırkçı damgası yememek için hiç söylemedim. ülkenin başkanı bile gürcü anasını satim. en yalakaları da lazlar herifler "türküz yia biz" diye bi böbürleniyolar bide samimiyetine sıçtıklarım. lan sen bi millet gelip sana otorite yaptı diye hemen kimliğini satıyosan yarın bi gün başka bi millet gelir bize otorite yapar o zaman da türkü satarsın.
    ···
    1. 1.
      +3 -3
      Öncelikle Karadeniz bölgesindeki insanlar bazı kesimleri laz olmakla birlikte çoğunun soyu kıpçak türklerine dayanır sayın gerizekalı cahil huur çocuğu

      Ama biz lazları da dışlamayız çünkü lazlar da bizim dostumuzdur onlar bizi hiçbir zaman sırtımızdan bıçaklamamıştır daha çıkıp vatan hainliği yapmamıştır ülkenin çoğu yerinde at koşturan pkk lı huur çocuklarının trabzonda nasıl anasını gibiyorlar bi videosuna bak istersen ben doğma büyüme istanbulluyum trabzona da çok az gittim ama ordaki havayı bilmeden konuşuyorsun HiÇBiR KARADENiZLi LAZ TÜRKÜ SATMAMIŞTIR BUNU O küçük beynine SOK YOKSA SENiN ANANA SOKARIM
      ···
    2. 2.
      0
      Ahahahahahahaha kudur amk
      ···
  6. 7.
    +9 -1
    Sokağa çıkın ve "Neden AKP'ye oy veriyorsunuz ?" diye sorun. Ülkenin yönetim/siyasi bilgisini görmüş olursunuz.
    ···
    1. 1.
      0
      aynı şekilde chp lilere sorsana bi cehalet olarak ikisi arasında ne fark görüceksin acaba merak ettim
      ···
    2. 2.
      0
      Çok doğru söylüyorsun dostum. Halkımız yarım akıllarıyla siyaset bilgilerini konuşturuyorlar. Bir ülkede sanat ve bilimden fazla siyaset konuşuluyorsa o ülke üçüncü sınıf bir toplumdan oluşmaktadır.
      ···
  7. 8.
    -1
    Ülkenin başkan bile türk değil sen ne konusuyon yarram
    ···
  8. 9.
    +5
    Anana atalım
    ···
  9. 10.
    +1
    Rumum ama akpye oy vermiyom
    ···
    1. 1.
      +2 -4
      her rum akpye oy verir demedim, akpye oy veren rum olur dedim
      ···
  10. 11.
    +4 -4
    Düşük iq emaresi. Bırakın boyle salak tespitleride çözüm bulmaya çalışın
    ···
    1. 1.
      0
      Harbi amk ben oy verecek parti bulamıyorum, adamlar belki de kötünün iyisi diye akpye oy atıyor. bunların yaptığı tespite bak
      ···
  11. 12.
    +7 -2
    Beyler siz bu entryleri girerken beyninizi bi kenara mı bırakıyorsunuz yoksa gerçekten çok mu düşünüyorsunuz amk

    Harbiden trollsünüz lan iq seviyeniz ayakkabı numaranızı geçiyor mu? Gerçekten merak ediyorum amk
    ···
  12. 13.
    +1 -2
    diyecek bi şey bulamayan yunan tohumları zekan düşük senin yaa diye zırlıyor
    ···
  13. 14.
    +11 -5
    Aksine akp nin en yüksek türklerden alır acikliyorum:
    Bati kıyı kesimi ve boğazlar chp dir rumlarin cogunluk yaşadıgı yerler
    Güney anadolu hdp cogunlugu kürttür
    Geriye ic anadolu karadeniz ve akdenizin bir kısmi kaliyor yani akp ye cogunlukla türkler atiyor lazlar çerkezler de akp diye dusunuyorum
    ···
    1. 1.
      +1 -9
      avel herif iç anadolu dediğin yer bizansın batı sınırlarıdır. oralar rumların, ermenilerin, bi takım kürt ve zazaların, arapların ve farsların en çok bulunduğu ve en çok kırbaçlanıp türkleştirilen yerleridir. suratlarına baktığındaki çirkinlikten dahi anlayabilirsin ne tip ortadoğu fareleri olduklarını
      ···
      1. 1.
        0
        Egeli rum bini galiba
        ···
      2. 2.
        0
        anadolulu türk olmuyorsa kim türk oluyor insiyatifini gibtiğimin liselisi
        ···
    2. 2.
      +1 -1
      sen ötükenden mi geldin dıbınakodumun kertenkelesi seni kendisi sanki türk rahat durmuyor balkan fışkırığı
      ···
  14. 15.
    +4 -1
    Yedi ceddim akp ye veriyor bir elin parmagini geciyor o zaman turklerin sayisi
    ···
    1. 1.
      +1 -4
      kardeşim eminim suratından rumluk ermenilik akıyordur kafkas tipinle türk olduğunu iddia etme bana. sen türk olduğuna cidden inanıyor musun? türk kültürüyle yetişen hiçbir birey radikal dini bir töreyi ciddiye almaz
      ···
    2. 2.
      +3 -1
      O zaman yedi ceddini gibeyim ehehhe
      ···
    3. 3.
      0
      sivaslıyım edevlet onaylı 7 ceddi türk oğlu türküz hepimizde akp liyiz bizide al reyis
      ···
    4. diğerleri 1
  15. 16.
    +6 -9
    Doğudaki çomar Kürtler olmasa zaten AKP hiçbir seçimde %50'yi geçemez.
    ···
    1. 1.
      +2
      Ulan amk seçim zamanı hiç mi haber izlemedin? bu nasıl bir hayal dünyası amk adamlar kendilerini inandırmış amk. Valla helal olsun.
      ···
    2. 2.
      0
      Salak oc stkpfaohdaahofphF
      ···
    3. 3.
      -1
      beyni yok galiba aminüm
      ···
    4. diğerleri 1
  16. 17.
    +3 -1
    Git ülkü ocaklarında çay dağıt sen amk liselisi
    ···
  17. 18.
    +3 -1
    kesinlikle doğru
    ···
  18. 19.
    +4
    Sen önce oy verecek doğru düzgün bir parti var mı onu söyle. adamlar belki kötünün iyisi diye akpye oy atıyor, senin yaptığın tespite bak amk saçma sapan.
    ···
    1. 1.
      +1
      Başlığı yazanın ANASINA OY ATTIM
      ···
  19. 20.
    0
    Ben yüzde yüz türk çomarı olarak
    ···