1. 1.
    +1
    Kısacası beyin giben ses dalgalarıdır. Türkçe meali sanal uyuşturucu olan bu müzikler kısacası anlık olarak kafa yapıyo. Yatağa yatıp gözlerinizi kapatıyosunuz ve kulaklığı takıp seçtiğiniz dozu açıyosunuz (hepsinin etkisi farklı mutluluk verici , korku verici falan) sonra odaklanıyosunuz ve etki başlıyo. Hiçbir zararını görmedim duymadım okumadım. ilk deneyişinizde bile yatağını beşik gibi sallanacak taklalar atacaksınız.
    Tam olarak yasal mı değil mi belli değil ama kafası iyi onu biliyorum.
    ···
  1. 2.
    0
    Kafa yapmıyor dostum bunlar Frekanslar bu frekanslara göre kendini çeşitli ruh hallerine felan sokabilirsin

    edit: mesela Speed etkisi uykunuzu geçirir ve enerji verir

    Bazıları var mutluluk hissi verir

    bazıları kafa yapar (amphetamine mesel)
    ···
    1. 1.
      0
      kafa yapanıda var yapmayanıda şuan ismini hatırlayamıyorum bi tanesi gözün açıkken yapıyosun halisilasyon görmeye başlıyosun falan
      ···
  2. 3.
    0
    Hangi müzikler mesela
    ···
    1. 1.
      +1
      internete yaz i doser dozları diye ordan seç bi tane yaz bulursun kardeşim (bazıları paralı)
      ···