1. 0
    hadi banyodan sonra tamam temizlik sağlıktırda traş ne alaka amk
    ...
  1. -1
    saat değil sıhhat
    ...
  2. 0
    mal.
    ...
  3. +1
    sıhhatler denir cahil bin
    ...
  4. 0
    bende yıllarca saatler olsun sanmıştım lisede öğrenmiştim doğrusunu
    ...
  5. 0
    @1 beyler adam trollük yapıyo, yemeyin; bu kadar salak olmanın başka açıklaması yok
    ...
  6. 0
    @2 @5 türk dil kurumu terk
    ...
  7. 0
    hahaha salak
    ...
  8. 0
    @2 @5 aynştayn attırığı
    ...
  9. +1
    @2-3-4-5-6 aynştan ötesisiniz amk oğulları
    ...
  10. 0
    @1 çeneyle yanak arasında sakalı çıkmayan adam
    ...
  11. 0
    @6 geçmişten bahsediyormuş gibi konuşma.
    ...
  12. 0
    @11 gerzek ayarvari bir entry @6 daki
    ben senin yanında aynştaynım evet anladım bunu

    bak mesela @13 de bu tarz bir entry ama sıçılmışlık şaheseri aslında
    ...
  13. +2
    @2 @5

    http://imgim.com/bravo.jpg
    ...
  14. 0
    amk inci aynştayn dolmuş gibicem
    ...
  15. 0
    @2 aynştyan detected
    ...
  16. 0
    @14 anlat o zaman niye diyoz öyle
    ...
  17. 0
    bitlemi alakalı acaba
    ...
  18. 0
    panpa eskiden traş olana saat verilirdi şimdi verilmiyo ama traş olanı üzmemek için çok güzel saatin olsun gibisinden saatler olsun deniyo
    ...
  19. 0
    @2 gibti..@1 etkisinden kurtulamadı.. saatçi seni..
    ...
  20. 0
    @21 idiot
    @20 şokello
    ...
  21. 0
    zamanlar olsun anlamında yani uzun ömürler anlamında panpa

    saat derken ömür yani zamanı anımsatıyoo
    ...
  22. 0
    zaaaaaaaa xd
    ...
  23. 0
    @2 komik lan
    ...