1. -3
    sizce de hoş olmuyor mu beyler
    ...
  1. -2
    haksız mıyım beyler
    ...
  2. 0
    aramızda var mı böyle uzun kirpikli hoş adam
    ...
  3. 0
    buralar harun abi kaynıyo amk
    ...
  4. 0
    ılık.avi
    ...
  5. 0
    efendim canom
    ...
  6. 0
    harun abi değil demek istediğim gerçekten hoş oluyor
    ...
  7. 0
    @1 ılık züt dedected
    ...
  8. 0
    @3 katıksız ılık
    ...
  9. 0
    uzun kirpikli erkekler gerçekten çok şanslısınız
    ...
  10. 0
    ben varım la. olm harbiden güzel durmuyomu yaktırcaksınız bana kirpiklerimi amk.
    ...
  11. 0
    cidden güzel duruyor bak o kirpikleri yakayım deme seni kıskanmaya devam etsinler
    ...
  12. 0
    o gözlerin büyüsünün farkına varın uzun kirpikliler
    ...
  13. 0
    bakın beyler gerçekten değişik oluyorlar ve bu iyi yönde yani uzun kirpiklilere hakaret eden insanlar banko kıskanıyorlardır onları
    ...
  14. 0
    haksız mıyım beyler
    ...
  15. 0
    bi gibime yaramıyo amk bırak bu entel ayaklarını
    ...
  16. 0
    yok vallahi de yarıyor billahi de yarıyor
    ...
  17. 0
    şeyy.. aslında benim kirpiklerim uzun.. ilgileniyorsan pmden şeet.
    ...
  18. 0
    @18 ne işe yarıyor ? kızlar ne gözle bakıyo uzun kirpikli erkeklere
    ...
  19. 0
    yok ilgilenmek değil demek istediğim gerçekten hoş oluyorlar ve bunun değerini bilmiyorlar
    ...
  20. 0
    iğrenç amk o ne lan kadın gibi.. kestirin, kesin
    ...
  21. 0
    ben sizin yerinizde olsaydım vallahi kendime aşık olurdum
    ...
  22. 0
    bir erkekte en beğendiğim şey
    ...
  23. 0
    değil mi gerçekten çok güzel görünüyor
    ...
  24. 0
    beyler yalan mı
    ...