/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +2
    binler napiyonuz la? Bildiğiniz gibi taksör abiniz taşaklı ve yılların badicisi olan bir birey. Bir süredir spordan uzak kalmıstı geri döndü. Bazen yaptığım tespitleri unutabiliyorum ondan bu baslıga ufak tefek not düsecem. Hem geçmişteki bilgileri hatırlatıp güncellemek hem gözlemlerimi unutmamak için. Vücut gelistirmeyle ilgilenenler ara sıra girip bakabilir supplementler konusunda da etkilerini yazacam. faydalı seyler bulabilirsiniz.
    Neyse hemen şunu yaziyim de gidiyim
    1. Protein ocean pre workout 8/10. indirimli fiyatına göre güzel ürün(120₺)
    2. Hardline whey 8/10 protein tozu. içerisinde bi miktar kreatin varmıs
    3. 1.5 haftadır yüksek sodyum alıyorum(yemeklerde bol himalaya tuzu, pre workout, hardline whey + abur cubur-fast fooddan gelen tuz) antrenmana ve pumpa ciddi pozitif etkisi oldu fakat vücutta baya su tutumu gerçekleşti. Tartıda +2 kg alındı. Bel ve yüz bölgesi belirgin şişti.
    4. Drop setler çok etkili devam ediyor
    5. Bench press yerine dambıl press ve aşağıdan alınan cable fly hareketi suanda gayet etkili
    6. Suanda ant için en yüksek enerji pirinç pilavından geliyor
    7. Hardal'ın damarlar üzerinde bi etkisi görünmedi
    8. Aç karınla ağırlık calısılmaz
    9. Proteinocean'ın karpuzlu bcaa'sı lezzetsiz. Cok köpürüyor

    Bugünlük kafii.. ara sıra yaptığım beslenme ve antreenman denemeleri ve sonuçlarını eklemeye gelicem binler
    ···
  1. 2.
    0
    10. Aklıma geldi.. yüksek tekrar hala bi gibe yaramıyor defalarca şans verdim hiç faydasını görmedim. Şimdilik en etkili sistem drop setle tekrar saymadan tükenişe gitmek
    11. Deadlift sıkıntı hareket. Yaparken keyifli güçlendirici hissettiriyor fakat tecrübesine güvendiğim insanlar ille de uzak durun diyor. Hareketi doğru yapsan bile yıllarca orada birikenn sinir seni 10-20 sene sonra fıtık edebilirmis. Saldım deadlifti
    12. Barfiks hala en taşşaklı hareket. Kanat=barfiks
    13. L Carnitine işe yarıyor gibi. %5-10 bile olsa bi katkısı var
    14. Sıfır karbonhidrat diyetleri kötü. Karbonhidratsız beyin calısmıyor. Bir kaç günlük dayanılsa bile bir yerden sonra diyet patlak veriyor ve eskisinden bile cok şey yenerek yüklü kalori alınıyor
    15. Sabah aç karınla kardiyo mantıklı. Kafein hala süper
    16. Piyasa steroidli olup doğalım diyen huur evladı dolu
    17. Vücut geliştirme sporu bir bağımlılık. Dışarıya olan ilgini kaybettirip kendine odaklanmanı sağlıyor.
    18. Karın calısırken bel ağrısı devam ediyor. Muhtemelen fıtık var
    19. Spor insana ciddi enerji ve özgüven veriyor. Bu çok kısa bir sürede dışarıya da yansıyor
    20. Aç karınla hit kardiyo yapmak tehlikeli bir durum
    ···
  2. 3.
    0
    21. 88.8 kg ile definasyona girildi. Sıfır karb diyeti yerine az karbonhidrat yüksek protein az yağ diyeti yapılcak
    22. Definasyon dönemince 1 gün kardiyo 1 gün ağırlık seklinde haftada ortalama 5 gün idman yapilcak. Kardiyolar aç karına
    23. Kardiyolar hitt değil low tempo
    24. Bel çevresi 96cm. Vücutta ciddi su tutumu var. Bol su, kahve ve yeşilçay içilecek. Sabahları limonlu sirkeli su
    25. Minumum kas kaybı için 30 gün boyunca yüksek proteine ek olarak bcaa ve protein tozu kullanılacak
    26. Diyet bel bölgesi 85cm\\\\\\\'e düsene kadar devam edecek
    27. Mevcut görünüme göre 80\\\\\\\'e indirmek için de çabalanacak
    28. Süreç 1.5 ayı geçmeyecek
    29. Antrenmanlar full body olacak ve ortalama 1 saat sürecek
    30. Süreç boyunca alkol maks 2 haftada 1 defa tüketilecek
    ···
  3. 4.
    0
    31. Kalori hesabına ekstra önem verildi. Uygulama indirilip yenilen her şey yazıldı ve günlük total kalori miktarı hesaplandı
    32. Günlük ortalama 1000 kalori açık verilmekte. Ort. 150 gr karbonhidrat 50 gr yağ 190 gr protein alınıyor
    33. Düşük karb sebebiyle hafif bir enerji düşüklüğü var fakat can sıkıcı bir durum değil
    34. Şeker yalnızca 1 ara öğünde alınıyor muzdan
    35. ikinci spor gününde hafif ağırlıklarla kısa dinlenmeli yarım saatlik calısma yapıldı. Ardından 40dk kardiyo
    37. Glikojen depoları iyice bosaldı. Üst bölgede depoların bosalmasıyla gelen bir incelme mevcut. Karın bölgesi hala şişkin
    38. Bu durum diyetin en zor kısmı. Vücut diyete başlamadan önceki halinden daha kötü görünüyor. Tamamen glikojen depolarından olduğunu düşünüyorum
    39. Ant programı değiştirildi:
    Vücudun durumuna göre her ant öncesi barfiks, ağırlıklı mekik, genel makine hareketleri, 3-4 tane serbest ağırlıkla hareket yapılır öyle kardiyoya geçilecek. Ağırlık calısması yarım saati geçmeyecek. Maksat kasa çok yük vermeden uyarı göndermek.
    40. zayıflama sürecinde olan kası kaybetmemek. Tamamen yağ ve sudan gitmesini sağlamak
    ···
  4. 5.
    -1
    Çalış çalış ananın amı bir karış
    ···
  5. 6.
    0
    41. Bir kilo yağ 7500 kalori. Dolayısıyla günde 1000 kalori açık verilmesi haftada 1 kg yağ yakımı demektir.
    42. Program 4 hafta devam etmesi halinde vücuttan 4 kilo yağ gidecektir. 2 kilo da su gitse totalde -6kg kaybedilmiş olmalı.
    43. Süreç boyunca daha yüksek kalori yakıldığı günler, cheat meal yapılan günlerle denkleştirildi ve nötrlendi hesaba göre
    44. 4kg yağ ciddi fark oluşturacaktır. Fakat aynadaki görüntüye göre diyet 2-4 hafta arası daha devam edecektir.
    45. Eğer toplamda süreç 8 haftayı bulursa 8kg yağ kaybedilecektir. 8kg yağ, 90 kilo birisi için %9 demektir. Ortalama %20 yağı olan birisi 9kg yağ verirse yağ oranı %11'e düşer. %25 olan %16'ya düşer. Bu ciddi bir düşüştür ve vücutta inanılmaz fark yaratacaktır
    46. Şimdilik diyette en ufak bir aksama yok. Yarın üçüncü gün. 2000 kalori açığıyla vücut genelinde 2 günde ortalama 250 gram yağ kaybı yaşandı
    ···
  6. 7.
    0
    47. Glutamine eklendi. Günde 2 defa almayı düşünüyorum. Biri uyumadan önce biride ant sonrası olabilir
    48. Suanda bcaa, glutamine, protein tozu kombini mevcut. Yaklasık 2 hafta sonra hepsi bitecke ama 15 günlük diyet süresince faydası olacak gibi görünüyor.
    49. Kardiyo olarak bugün yüzme yapıldı. Triceps ve omuzda ağrı var fitnesstan kalan.
    50. Diyetin 3. Günü. Genelde sıfır karb diyeti yapan birisi olarak günün 2 öğününde ufaktan da olsa karb. almak insanı daha iyi hissettiriyor. Normalde sıfır karb diyetlerind 3. Günde bünyeyi mahvediyordu. Aşırı boşalan glikojen depoları moral bozuyor, vücutta karb olmamasından ortaya cıkan bazı işlevselsizlikler, fast food isteği yoğundu. Eğer bir kaç hafta içerisinde yağ kaybı ve bel bölgesinde gözle görülür incelme yaşarsam şuan uyguladığım diyetin cok daha sağlıklı olduğunu düşüneceğim. Hayırlısı panpalar
    ···
  7. 8.
    0
    51. Evet binler an itibariyle sirkeli limonlu su içildi üzerine türk kahvesi içiliyor. Aç karınla, yeni uyanıldı
    52. Dün yarım saat süren dinlenme aralıkları kısa olan orta ağırlıkta genel vücut antrenmanı yaptım. Kaslarda ağrı yok fakat sinyal gönderdiğimi umuyorum. Dün gece uyumadan 1 bira içildi
    52. Hesaplamalara göre 4 günde toplam 5500 kalori açık vermişim. Bu da yaklasık 0.80kg yağ demek. sabah uyandığımda ilk kez vücutta gözle görülür bir incelme gördüm
    53. Henüz fast food yada abur cubur isteğim yok. Günde 2 öğünü geçmeyecek sekilde düsük porsiyonlu karbonhidrat almaya devam ediyorum.
    54. Süt ürünlerini tamamen kestim. Karbonhidrat pirinçten veya tam buğdaylı makarnadan sağlanıyor
    55. Glutamin, bcaa ve protein tozu almaya devam ediyorum.
    56. Şimdilik planlarımda diyeti 8 haftada bitirmek var. Bu şekilde devam ederse iyi sonuç alacağımı düşünüyorum. Diyetin 7 ve 8. Haftası karbonhidrati en dip seviyelere çekmeyi hedefliyorum
    57. Henüz bir güç kaybı, enerjisizlik yaşamadım
    ···
  8. 9.
    0
    Sayılar niye var lan
    ···
  9. 10.
    0
    Sonunda mk sözlükten düzgün biriii.
    ···