/i/Tespit

  1. 1.
    +109 -5
    evet gördüğüm en sayko twitlerden biri

    Türkçesi:
    Yağmur mu? FEDÖ
    Uyku sorunun mu? FEDÖ
    Şu bin sakızı sesli mi çiğniyor? FEDÖ
    Yeni Star Wars filmi hayal kırıklığı mıydı? FEDÖ
    Kanser? FEDÖ
    ···
  1. 2.
    +2 -1
    AHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
    ···
    1. 1.
      0
      random aticam durun

      eirouhojeghjejbev

      ···
  2. 3.
    +14
    Çevirin az da biz gülek amk
    ···
    1. 1.
      0
      Yağmur mu? FETÖ
      Uyku sorunun mu? FETÖ
      Şu bin sakızı sesli mi çiğniyor? FETÖ
      Yeni Star Wars filmi hayal kırıklığı mıydı? FETÖ
      Kanser? FETÖ
      ···
    2. 2.
      0
      Ben çevircem çevireni giberim
      ···
    3. 3.
      0
      Anan? Fetö , bacın? Fetö , karın? Fetö , msn arkadaşın? Fetö
      ···
    4. 4.
      0
      Çevirdim al bak
      ···
    5. 5.
      0
      Eywallah
      ···
    6. diğerleri 3
  3. 4.
    +6
    Başlık mı açtın ? FETÖ
    ···
    1. 1.
      +1
      enrty mi hayin fedöcü
      ···
  4. 5.
    +2
    Yağmur mu? FETÖ
    Uyku sorunun mu? FETÖ
    Şu bin sakızı sesli mi çiğniyor? FETÖ
    Yeni Star Wars filmi hayal kırıklığı mıydı? FETÖ
    Kanser? FETÖ
    ···
  5. 6.
    +4
    Nefes mi ? Amk fedöcüsü
    ···
  6. 7.
    +1
    Eğidim fedönün eliydeydi zaden
    ···
  7. 8.
    0
    hayinnnnn
    ···
  8. 9.
    0
    Kes lan fedöcü
    ···
  9. 10.
    0
    Ananı fedöcü yaptım ahahhajahajahaha
    ···
  10. 11.
    0
    ağla fedöcü
    ···
  11. 12.
    -1
    Hayal kırıklığı olan star wars filmi? Fetö
    Türkçesi bu
    ···
  12. 13.
    0
    Bu ne amk
    ···
  13. 14.
    0
    Sus lan fedöcü
    ···
  14. 15.
    0
    Kes lan fedöcü

    http://c12.incisozluk.com...11504/5/2450895_o711b.jpg
    ···
  15. 16.
    -2
    Tütsücü tütüncü
    Getirici zütürücü
    Yatakta düzücü
    Öğütücü güdümcü
    Ocakta ülkücü
    Vatanda bölücü
    giberim belanı
    Konuşma fetöcü

    ...
    ilham geldi (:
    ···
    1. 1.
      0
      Bi daha gelmesin amk
      ···
    2. 2.
      0
      ilham perilerini gibeyim senin güzel kardeşim
      ···
    3. 3.
      0
      Ehehe xd
      ···
    4. diğerleri 1
  16. 17.
    0
    kesin buda imcici panpa
    ···
  17. 18.
    0
    bir gece de hayin kaldık
    ···
  18. 19.
    0
    Sus lan fedöcü
    ···
  19. 20.
    0
    @19 bak sen bak fedöcü konuşmuş
    ···