/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 1.
    +333 -32
    benim mehmetçiğim gidecek aslanlar gibi sınır ötesinde operasyon yapacak haince pusu kurmaktan başka birşey bilmeyen karaktersiz binlere karşı mücadele verecek bizim kendini solcu sanan cihangir solcusu dediğimiz karaktersiz tayfa ve Türklere karşı her zaman faşistsiniz diyip paşalar gibi kendi kürt milliyetçiliğini yapacak bunu da elini kolunu sallaya sallaya klavye başında yapacak ha ?

    Türkiye Cumhuriyetinde olacak iş mi bu ?

    bizim mehmedimiz şehit olsun annesi babası bile \"VATAN SAOLSUN\" diyecek milyonlar arkasından dua ederek son vazifesini yapacak kimseden \"VATAN SAOLSUN\"\'dan başka bir laf çıkmayacak \"BiR ÖLÜR BiN DiRiLiRiZ\" diye naralak atacak kan kusup kızılcık şerbeti içtik diyecez

    ama bu pkk/ypg/daeş her ne taksa onların köpekleri sosyal medyanın gücünü kullanarak sivilleri katlediyolar faşist tc diye naralar atacak öyle mi ?

    hele hele ilk kurulduğu günden beri Türkçü/milliyetçi yazar profiline sahip inci sözlükte yapacak ha ?

    hadi hadi size burada rahat yok gidin ekşi denen kandil sözlüğünde yazın ne yazacaksınız.

    NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE

    EDiT:1 HAFTA GEÇMiŞ HALA SAĞ TARAFTA GÖZÜKÜYOR
    SOLCUYUM LAN BEN PUŞTLAR AHAHAH
    SiZ SAĞCILARI DiN MiLLET EDEBiYATI ALTINDA KEKLEMEK BU KADAR BASiT
    AMINA KOYDUMUN ÇOMARLARI
    ···
  1. 2.
    +63 -1
    içerisi temizlenmeden dışarısı kilit tutmaz
    ···
    1. 1.
      +1 -9
      Ekşi sözlük kapatılmalı
      ···
    2. 2.
      +7 -1
      Harekâtı desteklemeyenler dış mihraplara çalışan bir tuvalet kağıdıdır. silip atarlar. Harekâtı desteklemeyenler ben Atatürk' çüyüm diye gezmesin. Atatürk ün kemikleri sızlıyor. bu fedö dilini kullanan chpyi görünce.
      ···
  2. 3.
    +56 -4
    nikini gördükten sonra yazdigin şeyin samimiyeti kalmadi huur çocu. bari mesaj olarak bana atsaydin da başlığı ben açaydım. +1 bu arada
    ···
    1. 1.
      +8
      nickle ne alakası var kardeşim
      gülmek eğlenmek için aldık nicki
      her zaman gülecez diye birşey yok
      ayda yılda bir siyaset/devlet altıncisine baslık acarım
      ···
    2. 2.
      +1
      Senin nickin de tiner kokuyor bin bu yazıyı benim yayınlamam gerek
      ···
    3. 3.
      0
      Travestileri neden ötekileştiriyorsunuz aq
      Adam kendi bedenini kullanmakta özgür
      ···
    4. 4.
      0
      Amk bu adamın nick pp uyumu beni bitiriyo amk billirsu su seni
      ···
    5. 5.
      0
      ben açsam taşak sanardınız amk.o yüzden susuyom
      ···
    6. diğerleri 3
  3. 4.
    +7
    Ver mehter muhittin abi
    ···
    1. 1.
      0
      Verr verrr
      ···
  4. 5.
    +23 -12
    Bu ülke solcu tayfadan çektiği kadar teröristlerden çekmedi
    ···
    1. 1.
      +9 -3
      ULAN BU ÜLKEDE TERÖR VARSA SAĞCI HALKIN SEÇTiĞi PARTiLER YÜZÜNDEN VAR, KENAN EVREN TERÖRÜN KÖKÜNÜ KAZIDI , APTAL HALK KÜRDÜN TEKiNi BAŞBAKAN YAPTI VE ÜLKEYE 1 MiLYON MÜLTECi GELDi , O TARiHTEN SONRA PKK HiÇ MiLiTAN gibINTISI ÇEKMEDi DOĞUDA KÜRTLER ÇOĞUNLUK OLDU
      ···
      1. 1.
        -1
        Terör kac yıldır var amin feryadina bak sen hele
        ···
    2. 2.
      +1
      @1 aynen oyle muhalefet halk uyutulmasin diye vatan en iyi sekilde yonetilebilsin diye vardir zamaninda teroristleri meclise sokanlar simdi karsi dursa bu onlarin soktuklarini degistirmez
      ···
  5. 6.
    -1
    Bize nick ver pnp
    ···
  6. 7.
    +1
    Tamamda o nicke yakıstımı bu
    ···
  7. 8.
    +4
    Bi milletvekili “jetleri kandilin üstünde değil, Cihangir’in üstünde uçurmak lazım.” demişti. Olayın özeti budur.
    ···
    1. 1.
      -2
      Jetleri kandilin üstünden geçirmek yerine keşke adamlarla pazarlık yapıp çözüm süreci boyunca beslemeseydiniz binler
      ···
  8. 9.
    +5 -9
    faşistsiniz
    ···
  9. 10.
    +5 -4
    11. Şehit daha var aq

    Lan. Amk sivilleri ölmeyecek diye bizim Mehmetçiğimiz mi şehit olcak
    Dümdüz edin o afrini varil bombası kullanın yakın toz edin fare bile kalmasın aq
    Yeter ya
    ···
    1. 1.
      0
      Aynen ulan sivil sivil dedik or*spu çocukları bizi sırtmızıdan vuruyor
      ···
  10. 11.
    +4
    Gaza geldim ekşiye kelle almaya gidiyorum
    ···
  11. 12.
    +13 -4
    Kan kusup kızılcık şerbeti içecekmis huur evladı senin ailenden biri şehit düşse , Cumhurbaşkanı gelip onun cenazesinde bile akp propagandasi yapılsa ne yapacaksın ? Kızılciga devam mı ? Sıcacık koltuktan naralar atmakla olmuyor o işler al 11 şehit daha var gibtirin gidin kızılcık şerbetinde boğulun çekin o pis ellerinizi gariban ailelerin Mehmetçiklerinden amina kodumunun çomar sürüsü
    ···
    1. 1.
      +1 -3
      Lan yarramin kirma kolu sanki bugun baska bi parti iktidarda olsa onlar cok mu farkli dogru seyler yapacak allah mehmetcigin ailesine sabir versin askerlerimiz olmesin asla tabiki ama size kalsa bütün hükümet yetkililerinin gidip savasmasi lazim aq
      ···
      1. 1.
        0
        Lan gib kırığı boş lafdan başka bir şey yapmamışsın
        ···
    2. 2.
      0
      Ya amina kodumunun çocuğu onların evlatları gemiciklerde para saysın fakir fukaranın çocuğu seçim malzemesi uğruna şehit olacak ta ananızi gibeyim gereksiz beyinsiz huur evlatları
      ···
  12. 13.
    -1
    Haklı şuku
    ···
  13. 14.
    0
    Okumadım çok uzun ama söz konusu vatan
    ···
  14. 15.
    +1
    Sen de şu an klavye başındasın.
    ···
  15. 16.
    +5 -8
    Yaşasın Sol ✌✌
    Ne mutlu insanım diyene.
    ···
    1. 1.
      0
      Sen ne diyon aq keli
      ···
    2. 2.
      0
      Kes solunu giberim dıbına kodumun kürdü
      ···
    3. 3.
      0
      Ananı sol yanıma alır tokat delisi ederim kahrolur gidersin
      ···
    4. diğerleri 1
  16. 17.
    +4 -1
    Yazik tipik bir faşist
    ···
    1. 1.
      +4
      iç ve dış düşmanlara karşı faşistlik olmaz. Git önce faşistligin ne olduğunu öğren, öyle yorum yap
      ···
  17. 18.
    +1 -1
    vatan savunmasının muhalefeti olmaz
    ···
  18. 19.
    -1
    Çugulayan 13 kişinin 7 ceddini gibeyim.
    ···
    1. 1.
      0
      Çuguladım gel gib
      ···
    2. 2.
      0
      Ama gibemezsen sen huur evladısın
      ···
  19. 20.
    +1
    Solcuların sitemi askere değildir devletedir farkı seyler kardeşlerim (ülke anlamındaki devlet değil yönetim anlamindaki)
    ···