/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +81 -5
    1 günlük sadece size özel herşeyin fiyatının 3 tl olduğunu düşünün ve sadece 10 tl niz var ne yapardınız??

    edit: anacılar ananız elimde
    (bkz: adanada maymun bıçaklamışlar)
    ···
  1. 2.
    +126 -39
    ananı giberdim
    ···
    1. 1.
      +8 -1
      3 tl ye 200 tllik banknotu alırdım len mq
      ···
      1. 1.
        -1
        Ben de seni alırım
        ···
      2. 2.
        +2 -2
        bre dıbınakoduğum kurnazlığa bak :d ny a bi bilet alırım ben ilk, sonrasında da centralp parkın karşısından bi daire, yanına da bi lambo çekerim mis valla
        ···
    2. 2.
      +1 -1
      Helal et
      Bitane karı kiralarım en güzelinden bi güzel giberim

      Sonra cinsiyet değiştirip zengin olurum

      Yine cinsiyet değiştirip zenginliğin keyfinisi sürerim
      ···
    3. 3.
      +1
      Madem her şey 3 tl,gider çok satan bir dükkanı ya da varlıklı bir holdingi satın alırdım amk sonuçta sınırsız gelirim olur
      ···
    4. 4.
      +1
      Erik alirdim amk servet degerinde
      ···
    5. diğerleri 2
  2. 3.
    +35 -11
    nebileyim yandexmiyim
    ···
  3. 4.
    +228 -1
    Soğan cucugu alırım bide ekmek le ayran vizyonsuzum oğlum ben
    ···
  4. 5.
    +110 -1
    3 şey alırım1 lirayı da senin zütüne sokarım amk ne yapıcam
    ···
  5. 6.
    +70 -1
    Sirkan ı 3 liraya giberdim
    kalan 7 lirayida sana soxardim
    ···
    1. 1.
      0
      Mantikli pmp
      ···
    2. 2.
      0
      Mantikli pmp
      ···
  6. 7.
    +93 -2
    Am got meme 1 lirada üstü kalsın
    ···
    1. 1.
      +2 -5
      Niye seninkiler eskidi mi?
      ···
    2. 2.
      +2 -1
      Anan is görmüyor artık ondan
      ···
    3. 3.
      0
      Tutututu thung life
      Not-darvine adamı olmeden gomdü
      ···
      1. 1.
        0
        Eyw karsim
        ···
    4. 4.
      0
      Bir karı al amk sanki hepsi ayri parça hatta 3 am züt meme alırsin
      ···
    5. 5.
      0
      Biri şu bebeğe ne kadar zeki olduğunu söylesin AMK ilkokullusu seni
      ···
    6. diğerleri 3
  7. 8.
    +8 -93
    ülkeyi satın alıp amerikaya satardım 4 katı fazla fiyat almış olurdum
    ···
    1. 1.
      0
      yani ülke şuanda 75 kuruşmu
      ···
    2. 2.
      0
      Sen ulkeyi alsan yine fiyati başkasına 3 olucak
      ···
    3. 3.
      0
      Sen ulkeyi alsan yine fiyati başkasına 3 olucak
      ···
    4. diğerleri 1
  8. 9.
    +2 -1
    SANANE ULAN OÇ DERDiM
    ···
  9. 10.
    +34
    Zeki entry
    ···
  10. 11.
    +25 -34
    Ulan ne pis insanlarsınız yaw. 10 liraya napardın diyor ananı giberdim yazıyo erif. Herşey 3 lira ise gider altın alırdım anasını satıyım
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      Napcan 3 liralık altını len mq
      ···
    2. 2.
      0
      Böyle entrye cugu atarlar adam ananı giberdim yazmış başlıktan fazla şukusu var
      ···
    3. 3.
      +1
      Elmas alsana amk
      ···
    4. 4.
      +1
      Lan herşey 3 liraysa kuyumcu dükkanı alsana gerizekalı
      ···
    5. 5.
      0
      Lan herşey 3 liraysa merkez bankasını alsana amk
      ···
    6. 6.
      0
      Herşey 3tele mq dünyayı alırdım
      ···
    7. 7.
      -1
      ilin ni pis insinlirsiniz yiw
      ···
    8. 8.
      0
      lan gerizekalılar altın dediysek 1-2 tane değil herhalde binlerce kilo altın sonuçta 3 lira lan. Merkez bankası aklıma geldi ama altın daha iyi yatırım bence. Elmas bana fazla gelir alışmadık zütte durmaz. 19 tane eksi niye onu anlamadım ben. Küfür yiyince hoşunuza mı gidiyor anlamadım ki
      ···
    9. 9.
      0
      erif ne amk trakyalı mısın sen
      ···
      1. 1.
        0
        Ha erif ha herif ne fark eder lan
        ···
    10. diğerleri 7
  11. 12.
    +2 -2
    3 liraya 2 tane normal fiyatından pahalı olacaklardan alırım fazla fiyata satarım
    ···
    1. 1.
      0
      Bi sen akillisin tebrikler
      ···
  12. 13.
    +25 -4
    3 liraya ilk ananı alırdım sonra 20 ton altın alırdım birde elmas alırdım sonra satarım ananla birlikte
    ···
    1. 1.
      +1
      Ya amk vizyonsuzu adam hersey 3 lira demiş neden 100 200 ton değilde 20 ton ... fakirlik ruhuna işlemiş amk
      ···
      1. 1.
        0
        Dünya da o kadar altın yok amk 60 ton felan var hepsini ben alırsam altının değeri kalmaz satamam
        ···
    2. 2.
      0
      Güldü amk :D
      ···
    3. 3.
      0
      Güldüm amk :D
      ···
    4. diğerleri 1
  13. 14.
    +147 -19
    NE MALSINIZ MK TABiKi DÜNYAYI SATIN ALIRDIM SONRA ENES PATUR APiME VERiRDiM NEDENEGE AiLESi EVRENSEL OLSUNNNNN
    ···
    1. 1.
      0
      Bunu niye sukuladiniz amk
      ···
    2. 2.
      0
      Güldürdün oç
      ···
  14. 15.
    +10 -1
    9 tl ye 3 farklı konut alır satarım tüm gün boyunca en son da bir şirket alır hayatım boyunca rahat yaşarım
    ···
    1. 1.
      +4
      Git direk şirket al amk şoparı
      ···
    2. 2.
      0
      Aradığım vizyon bu
      ···
    3. 3.
      0
      amk herşey 3 lira 3e alsan yine 3e satcan sade sana değil herkese 3
      ben karar verememiştim ama ilk 3 lirayla sana vizyon alacam
      ···
    4. 4.
      0
      Kardeşim biz 3 tl ye alıyoz adam 3 tl ye satıyorsun dememiş ki
      ···
    5. diğerleri 2
  15. 16.
    +17
    Galatasaray adası - Microsoft - Messi
    ilk 2sini satar parayı kırar Galatasaray başkanı olurum messi'yi takıma getiririm para omur boyu yeter
    ···
    1. 1.
      +1
      Şu vizyon varken yıldıramaz seni kimse başkanım arkandayız
      ···
  16. 17.
    +82
    Her sey 3 tl ise her seyi alirdim
    ···
    1. 1.
      +4
      Nutkum tutuldu tebrik ederim
      ···
    2. 2.
      +1
      Sffsfssggsgs
      ···
    3. 3.
      0
      sksksksksk
      ···
    4. diğerleri 1
  17. 18.
    +5 -25
    PS4 Tank ve 4k bi TV oyun için param var zaten
    Edit:ne cugu atiyonuz aq çok şükür azcık param var suç mu en fazla 3 4oyun falan alırım
    ···
    1. 1.
      0
      Ps4 ne pc al
      ···
    2. 2.
      0
      PS seviyor ben
      ···
  18. 19.
    +5

    kolonya alırdım

    ···
  19. 20.
    +5
    Dünyanın en çok kar(şapkayı koyamadım) yapan şirketlerini alırdım
    ···